Velkommen til Asker-MC.

Dette er innloggingssidene for medlemmene.

Medlemsinnlogging
Glemt ditt passord?
Ikke medlem enda? Registrer deg!

Årsmøte i Norwegian F.I.M. Meritum group 2/11-13 kl 16:30

Det kalles inn til årsmøte i Norwegian F.I.M Meritum group (NMG) på klubbhuset til Asker MC-Club lørdag 2/11-13 kl 16:30, se vedlagte innkalling.

Innkalling til NMG årsmøte 2013

Fra kl 19 har Asker MC-Club sin tradisjonelle deppefest, hvor vi «sørger» over at MC sessongen er slutt for denne gang (ja, vi vet at ikke alle tar vinterpause eller har avsluttet sessongen helt). Deltagere på NMG møtet er invitert til festen.  Egen innvitasjon til deppefesten kommer når det nærmer seg. OBS det selges ikke alkohol på klubbhuset, men vi har en KIWI butikk som nærmeste nabo så det nødvendige kan kjøpes der før kl 18. Det blir mat servering i løpet av kvelden, Odd Runes kjøttsuppe.

Hver lørdag fra Okotber til April er det lørdagskafe på klubbhuset fra 14-16, hvor det serveres vaffler og kaffe, alle er velkomne her.

Det er ikke overnattingsmulighet på klubbhuset. Nærmeste hotell er Scandic Asker, dette er i gangavstand. Det er også gangavstand til Asker Jernbanestasjon, herfra er det god togforbindelse til Oslo og Gardermoen.

Veibeskrivelse til klubbhuset finnes her

Geir Døving
for styret i Asker MC-Club